29 Ekim 2012 Pazartesi

Şehadet Şiirleri

Ücretimiz Allah'a ait
Çünkü canımızı O'na sattık.
Bu dünyada İslam hakimiyeti,
Öte dünyada O'nun cemali.
Ne güzel bu alış veriş, ne güzel!
(2003)
***
Yüreğimden gelen ses
Şehadet, şehadet, şehadet.
İslam'ın tam hakimiyeti için
Yüreğimdeki ses iç diyor and.
(2003)
***
Hasret kaldı bu topraklar,
Şehadet gülleri dermeye.
(2003)
***
İnsanlık özledi adaleti, bıktı zulümden.
Ayrı kalalı hükm-ü şeriat bizden!
(2003)

-Şehadet-
Sevdalandım ben sana
Bulabilir miyim seni Çeçenya'da, Afganistan'da.
Sever misin beni seni sevdiğim kadar
Gelebilir miyim seninle
Nişanlı olarak
Rabbimin huzuruna
İspatım olur musun benim.
Rabbimin hükümlerini,
Sorumlu tutarak kendimi.
İstediğim şey olan İslam'ın hakimiyeti
Ve bu uğurda canımı vermeye dair...
(2003)

2 yorum:






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...