12 Nisan 2013 Cuma

Fırtına Gözlerimi Kapatıyor!

Her mevsim kış bana
Baharı görmedi kalbim
Soğuk havalarda kaşlarım hep çatık
Baharın güneşinde hiç gülmedim
Hep çamurlarda gezdim
Yeşillerde hiç uzanmadım
Kalbimin yükü hep hüzün oldu
Aklımın yükü de hep tedirginlik
Yanılgılardan korkan aklım,
Bahara da artık güvenmez oldu
Günlerimi sayarım tek tek
Ağır zincirler içerisinde
Geceler hiç bitmeyecekmiş gibi
Gündüzler hiç gelmeyecekmiş gibi
Kalbim yaşlanacak
Bedenim hepten dert kesilecek
Dostun eli uzaklarda
Yarama merhem süremeyecek
Sesimi duyamayacak
Rabbim duyur sesimi
Rabbim güç ver bana.
Rabbim hayallerimi yaşat bana.
Rabbim yolundan ayırma beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...