13 Nisan 2013 Cumartesi

Temiz Yurdun Sahipleri - Şiir

Duygusal esintilere muhtaç yüreğim,
Yalnızlık sahiline demir atmış.
Karanlıklarda kalan yüreğim, uslanmaz.
Onun tek sermayesi öteye imanı.
O, temiz yurdun sakinlerini hayal eder de,
Atamaz kendini suya.
İşte o sakinler var ya,
Onlar temiz yurdun sakinleri.

Hayallerimin mutluluk haritasını çizen,
İşte o sakinler.
Erdemi ve insanlığı alıp gittiler.
Ben  de yalnızlık sahilinde derbeder yaşıyorum.
Biliyorum erdemi kuşanmasam,
Onlarla olamayacağım.
Dostlarım, beni bu sahilden
Sizler kurtaracaksınız.
Siz, temiz yurdun sahipleri/sakinleri.
Ne olur bu dünyada çıkın karşıma.
Beni de alın götürün.
Sonsuzluk diye çarpan şu yüreğim.
Dursun artık!
Ve sizlerle olayım ben!

13.10.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...