26 Ocak 2014 Pazar

Meryem Babasından Şiir Dinliyor

Babası kızı Meryem'e seslendi:
-- Can kızııımmm, Meryem'im gelir misin, sana kısa bir şiir okuyacağım.
Ders çalışmaktan yorulan Meryem birden irkildi ve odasından çıktı. 
--Geldim babacığım, dedi.
-- Gel can kızım bu şiiri askerde yazmıştım. Kısa ama derin bir şiir..
-- Oku babacıgım..
Babası hafif öksürerek başladı:
---Karanlık ve serin..
Yagmurun ıslatmasıyla berraklaşmış..
İçime çektiğim temiz hava..
Moral kaynağım oldu..
Aslında bu şu demek:
Birkaç tane kainat ayeti okudum..
Kalbim feraha kavuştu..
Rabbim bedenimi ve ruhumu diriltti..
İnsanların yıpratmaları bozamaz beni..
Anladım ki 'Kainat Ayetleri'ni okuyan..
Kainat kadar genişler ve ferahlar..
...
Usulca şiiri dinleyen Meryem babasını alkışladı ve sarıldı babasına..
--Babacıgım Allah'ı çok seviyorsun bunu cok iyi anlıyorum, dedi..
-- Can kızım tabi ki Allah'ı cok seviyorum.. O'nu üzmemek için hassas davranmaya çalışıyorum. Kainat ayetleri surekli O'ndan bahsediyorlar. Bu da beni mutlu ediyor.
Meryem annesine seslendi:
-- Annecigim bak babam askerde iken kısa ama anlamlı bir siir yazmış.
Annesi de:
-- Can kızım biliyorum cok okudum o siirleri, hatta benim icin de cok yazmış.. Bilmez miyim hicc..
Meryem babasına bakarak tebessüm etti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...