15 Ekim 2020 Perşembe

O Kişinin Tevbe Yeri Cami/Seccade Değil Bakkaldır

 O KİŞİNİN TEVBE YERİ CAMİ DEĞİL BAKKALDIR. /15.10.2020

Bir saat önce mahalle bakkalına gittim. Mevzuyu önceden bildiğim için direk sordum,
- Getirmedi değil mi o akraban bakkal borcunu...
- Yo hocam üstünü çizmek zorunda kaldık.
Allah Allah dedim. Nasıl olur? Al, ye, iç. Sonra da üstüne yat.
Çok zengin olmasa bile insanın onuru buna izin vermemeli. Durumu bildiğim için meselenin onur(suzluk) meselesi olduğunu görüyorum.
Yoksa gerçek anlamda borcunu ödeyemeyen için affetme (borcu silme) ilahi tavsiyesi var. Ama zemin o zemin değil...
Bu kişinin sizce namaza gitmesinin bir anlamı olabilir mi? "Feveylun lil musallin!"

    "Hayır bu kişinin tevbe yeri cami ya da seccade değil, bakkaldır" dedim o esnaf arkadaşa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...