7 Aralık 2020 Pazartesi

Dost Yalnız Allah'tır - Şiir

Beton soğuklara iktifa etmek..

Hiç şikayet etmemek..

Yalnız kalmak pahasına,

Buna dayanmak..

Yük değil yalnızlık, kıymettir, değerdir kimi zaman

Beton soğuk olsun, sorun değil..

Yeter ki tatlı bir yalnızlık olsun..

**

Kitaplardan okudum, "Dost yalnız Allah'tır." diye.

Bir türlü şerhini göremedim ama bu cümlenin..

Binbir türlü tefekkürlerle de olsa içselleştiremedim bunu..

Sonra döndüm hayat okuluna.

Bir çırpıda ögrendim bu sözün şerhini..

Evet, şerhi "hayat"tan alınmalıymış meğer, "Dost yalnız Allah'tır" sözünün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...