Bu Ramazan'da;
Kur'an'ı mealinden hiç okumamış kardeşlerime ve özellikle "cemaat ehli" kardeşlerime okumalarını tavsiye ediyorum.
Muhakkak okuyanlar da vardır. Ama okumayan varsa özellikle tavsiye ederim.
Zaten ölene kadar okumamız gerekir. [zira kalb dönen bir fıtrata sahip] Bir meal bitince diğerine, o da bitince diğerine...
Not: Cemaat ehli kardeşlerimin şöyle bir dezavantajı var. Kendilerine sunulan okuma programının dışına çıkmaya fırsat bulamıyorlar gibi geliyor bana... /mt
//