11 Şubat 2022 Cuma

Bilinç Notları 3

 Karışık Bilinç Notları 

✏️

Nemrut tahtına değil, Babil halkının cehaletleri üzerine oturur. //Hz. İbrahim filminden

✏️

Ben Avrupa’ya giderken kafam önümde eğik gitmiyorum. Çünkü çocuk, kadın ve ihtiyar öldürmedik. Çünkü hiçbir kutsal yere saldırmadık. Oysa onlar bunların tamamını yaptılar. Hem de Batı’nın gözü önünde; Batı medeniyeti adına.  | Aliya İzzetbegoviç

✏️

devasa alısveriş merkezleri küresel kapitalizmin tüketim tapınaklarıdır. (ali bulac)

📜📜📜📜

Karışık Bilinç Notları 

✏️ 

Asıl sorun şu:

Bilim ve teknolojinin gelişmesi sonucu ele geçen artı zamanı nasıl değerlendirdiğindir.

Hayat fiziksel olarak kolaylaştıkça metafizik olarak ne duruma geliyor, bunu da sormak gerek...

Metafizik yangınlar, fiziksel kolaylıklarca sönmüyor gibi...

✏️

Yüce Rabbimiz bizzat kendisinin mü'minlere veli olduğunu Kur'an'dan öğreniyoruz:

"Allahu veliyullezine amenu" (2:257) /(Allah iman edenlerin velisidir)

**

Veli arayacaksak kendimize, bilelim ki o da Allah'tır.. Onu tanıyıp, O'na bağlanalım..

✏️

"...Bu konuda size katılmıyorum"

"... Sizinle aynı şekilde düşünmüyorum"

denildigi zaman; köpürmeyen, küsmeyen, kardeşlige halel getirmeyen ERDEMLİ İNSANLARIN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...

Toplumun bu gibi geniş gönüllü insanlara ihtiyacı var...

✏️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...