25 Eylül 2022 Pazar

Devleti Adeta Kutsayan Bir Abimize Cevap

O ABİNİN PAYLAŞIMI:

GÜNE GÜZEL BİR HABERLE UYANDIK!

Virüsle mücadele de, terörle mücadele de tam gaz devam!

Devlet uyumaz, devlet unutmaz! Ve devlet hep 20 yaşındadır!

Yasin Börü'nün katili, anarşist bölücü hdpkklı teröristler için 7 ilde 82 gözaltı kararı!

*

BENİM YORUMUM:

Ben de yasin börünün katillerine lanet ediyorum..


Kızmaca, darılmaca olmadan konuşalım:

Ama senin Allah'a ait olan vasfı devlete hamletmene çok şaşırdım. Uyumaz ve unutmaz, (la te'huzuhu ve sinetun)... 


15 temmuzda az kalsın ayağı kayıyordu devletin. Halkın direnişi devleti kurtardı. 


Hem tarihe bakarsan, tarih adeta devletler çöplüğü...


Asıl olan Hakk ve Adalettir. Devlet değil. Zaman olur bakarsın devlet zulmün baş uygulayıcısı olmuş... 


Ha bu arada, devlet (bahçeli) mümtazer türköneyi de unutmamış.. İlginç.. 


Muvahhid bir Müslüman olarak devlete hak ettiği değerden fazlasını vermemeni tavsiye ederim. Putlar sadece Lat, Menat değil, der Seyyid Kutub.. 


Devlet, insanların biraraya gelmesi ile oluşur. Savunma ve ekonomiyi yönetmesi en temel görevidir. Ama bu demek değilki her devlet görevini dört dörtlük yerine getirir. Bu nedenle "unutmaz ve uyumaz" sıfatlarını vereceğimize sürekli tetikte olup doğrusuna doğru, yanlışına yanlış demeliyiz.


Ha bu arada devletin hapislerde unuttuğu birçok mazlum var. Sivas mazlumları gibi, hizbullah davasından yatanlar gibi ve daha bilmediğimiz başka davalardan....


Bu sözlerim kardeş tavsiyesidir.


Bu arada kobani olayı 6 yıl önce idi. Neden gerekli cezalar falan verilip dosya kapatılmıyor. Yoksa uzatıp da canları sıkıldığında içeri alalım, ya da dışarı bırakalım mı deniliyor. Bunu da şuan düşündüm. Yanılıyor olabilirim. 


Ha bu arada kobani olayları zamanında iyi hatırlıyorum. Polis ve devlet biraz kenara çekilmişti, aramalar yapılsa bile polis gelmemişti. Bunu duymuştum o vakitler.. 


Bu nasıl uyumayan ve unutmayan bir devlet ki çetelerin saldırısına karşı Yasini koruyamadı.


Haa devlet daima 20 yaşında demen de kurani pencereden bakınca doğru değil... Vesselam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...