12 Ocak 2021 Salı

"Meclise Tıpçı Girdim Hukukçu Çıktım Yassıada'da Doktoramı Veriyorum" - Burhaneddin ONAT

 DP Antalya mebusu Burhanettin Onat Yassıada'da Yargılanırken...


》Burhanettin Onat, hakkında tanık olarak dinlenen Hüseyin Nail Kubalı'ya anayasa ile ilgili sorular sorarak tanık olan kişiyi zor durumda bıraktı. Bunu gören mahkeme reisi Salim Başol, tanığı kurtarmak için Onat'a yönelerek: "Siz tıp doktorusunuz. Sorularınız anayasa ile ilgili. İhtisasınız dışında. Bunları nerden öğrendiniz?" Onat şu cevabı verdi: "EFENDİM, MECLİSE DOKTOR GİRDİM, HUKUKÇU ÇIKTIM. YASSIADA ÜNİVERSİTESİNDE DE DOKTORA TEZİMİ VERİYORUM" dedi.

(Adnan Selekler, 27 Mayıs Zor Günler-Anılar, Olaylar, Yorumlar, s. 24)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...